دوربین های جدید سونی آماده حضور پر قدرت در بازار

نمایشگاه CES برای ارائه دوربین های جدید سونی خود را آماده کرده است. HX400V، WX350، H400، H300 و W800 در نمایشگاه +CP توکیو رونمایی خواهند شد و به زودی در بازه های قیمتی متنوع روانه بازار خواهند گردید.

سونی در نمایشگاه CES امسال فقط یک دوربین را معرفی کرد. دوربین ارزان‌قیمت Alpha 5000 مجهز به یک لنز بدون آینه قابل تعویض بود. نمایندگی تعمیرات سونی

مدت زیادی تا آغاز نمایشگاه +CP باقی نمانده و به زودی شاهد ارائه دوربین‌های متنوعی از کمپانی‌های مختلف خواهیم بود. سونی علاوه بر A6000، سه دوربین سوپرزوم و دو دوربین کامپکت را برای این مراسم آماده کرده است.

HX400V و WX350 پرچم‌داران هر یک از دسته‌های مذکور خواهند بود که برای آن که مشتریان با بودجه‌های متنوع نیز پوشش داده شوند، مدل‌های H400، H300 و W800 نیز به همراه آنها معرفی خواهند شد.

همه مدل‌های مذکور (به غیر از مدل W800 که نمایشگر ۲٫۷ اینچ دارد) از یک نمایشگر ۳ اینچی بهره می‌گیرند.

HX400V با قیمت ۵۰۰ دلار مجهز به یک سنسور CMOS با رزولوشن ۲۰٫۴ مگاپیکسل، یک لنز ۲۴-۱۲۰۰ میلی‌متر f/2.8-6.3 با لرزش گیر اپتیکال، حساسیت بالای ISO 12,800، قابلیت عکاسی پست سر هم ۱۰ فریم بر ثانیه، تصاویر خروجی با رزولوشن ۴K و قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p است. تعمیرات تلوزیون سونی

GPS، WiFi، NFC و پردازنده BIONZ X از دیگر قابلیت‌های سخت‌افزاری این دوربین های جدید سونی هستند، در زیر دوربین نیز چندین رابط برای اتصال افزونه‌های اختصاصی سونی تعبیه شده است.

قیمت و مشخصات تکمیلی مدل ها

H400 با قیمت ۳۲۰ دلار برادر کوچک‌تر مدل HX400V است که اندکی در مشخصات سخت‌افزاری با آن متفاوت است.  تعمیر ال ای دی سونی

این گوشی مجهز به یک سنسور ۲۰٫۱ مگاپیکسلی CCD، یک لنز ۲۴٫۵-۱۵۴۳ میلی‌متری f/3.4-6.5 با زوم ۳۵ برابر و لرزش‌گیر اپتیکال، ISO تا ۳۲۰۰، عکس‌برداری پشت سر هم ۰٫۸ فریم بر ثانیه و ویدئوی ۷۲۰p است.

مدل H300 با قیمت ۲۲۰ دلار نیز سنسور و مشخصات مشابهی دارد؛ ولی لنز آن ۲۵-۸۷۵ میلی‌متر f/3-5.9 است. همچنین این مدل برای تأمین انرژی از چهار باتری AA بهره می‌گیرد؛ در حالی که مدل‌های قبلی مجهز به باتری‌های سلولی لیتیوم-یون هستند. تعمیر ال سی دی سونی

از سری کامپکت، WX350 با قیمت ۳۲۰ دلار از یک پردازنده BIONZ X بهره می‌برد.

همچنین یک سنسور ۱۸٫۲ مگاپیکسل CMOS، یک لنز G با زوم ۲۰ برابر ۲۵-۵۰۰ میلی‌متری f/3.5-6.5 با لرزش‌گیر اپتیکال، حساسیت تا ISO 12,800، عکاسی پشت سر هم ۱۰ فریم بر ثانیه، تصاویر خروجی ۴K و ویدئوی ۱۰۸۰p از دیگر ویژگی‌های این دوربین هستند.

همچنین اتصالات وای‌فای و NFC در آن وجود دارند و این دوربین می‌تواند با یک بار شارژ کامل ۴۷۰ عکس را ثبت نماید. تعمیرات مانیتور سونی

در نهایت اگر به دنبال یک دوربین بسیار ارزان‌قیمت هستید، W800 با قیمت تنها ۸۰ دلار، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CCD، یک لنز ۲۶-۱۳۰ میلی‌متر f/3.2-6.4 با زوم ۱۰ برابر، حساسیت تا ISO 3200، حالت عکاسی پشت سر هم ۱ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری HD، می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

انتظار می‌رود از بین این دوربین های جدید سونی سه مدل HX400، H400 و WX350 در ماه مارس (اسفندماه) روانه بازار گردند؛ در حالی که مدل H300 احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی راهی فروشگاه‌ها خواهد شد.

وب سایت رسمی سونی