مشکلات تلویزیون های سونی

بیشتر وسایل الکتریکی دارای مشکلاتی هستند، در اینجا ما می خواهیم به بعضی از مشکلات تلویزیون های سونی بپردازیم و این مشکلات عمده را که در بیشتر دستگاه های سونی مشترک هستند بررسی کنیم.

قطع صدای تلویزیون: در بعضی از تلویزیون های سونی ما شاهد این موضوع هستیم که وقتی تلویزیون را روشن می کنیم صدای دستگاه با کمی تاخیر وصل می شود.

این مشکل تاخیر صدای تلویزیون های سونی کم کم و به مرور زمان بیشتر می شوند

. تلویزیون ها سونی در ابتدا در قسمت پاور دستگاه  دچار مشکل می شوند و بعد با گذر زمان، این مشکل به دستگاه پخش سیستم کنترل سرایت می کند.تعمیر تلوزیون در منزل

بوجود آمدن نوار صورتی در بالای تصویر: در تلویزیون های سونی گاهی اوقات یک نوار به قطر ۱۰ سانت در قسمت بالای تصویر ایجاد می شود که با گذر زمان این نوار صورتی رنگ بیشتر می شود.

بعد قسمت پایینی تصویر را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. ممکن است در ابتدا که نور تصویر کم می شود متوجه آن نوار صورتی نشوید؛ اما بعد از اینکه لامپ تصویر را عوض می کنید این مشکل به صورت آشکار دیده شود.

اگر قسمت بالای تصویر قرمز شود، این مشکل به علت خراب شدن در بخش بلاک نوری دستگاه اتفاق می افتد. این یکی از مشکلاتی است که اگر می خواهید آن را برطرف کنید باید تخصص بالایی داشته باشید.تعمیرات تلوزیون سونی

لکه های رنگی در تلویزیون: در بعضی موارد از مشکلات تلویزیون های سونی شاهد این هستیم که لکه های رنگی در تصویر ایجاد می شود. این مشکل به علت مصرف طولانی مدت و ساعات مصرف بوجود می آید.

البته تعمیر این بخش تخصص بالایی را می طلبد.

تلویزیون های سونی

تلویزیون های سونی

منوی عیب یابی در سونی

در خصوص مشکلات تلویزیون های سونی، این تلویزیون ها از یک سیستمی برخوردار هستند که می توانند عیب های داخلی را پیدا کنند.

قطعه یا قسمتی که مشکل دارد از طریق کد گذاری چشمک زدن لامپ جلوی تلویزیون ،نشان داده می شود. از این طریق می توان تلویزیون سونی را به راحتی تعمیر کرد.

برای مثال گاهی اوقات تلویزیون روشن نمی شود و چراغ چشمک زن ۱۰ بار چشمک می زند وشاید تعمیر کار متوجه آن نشود؛ اما به کمک منوی عیب یاب تعمیر با موفقیت انجام می شود. نمایندگی تعمیرات سونی

منوی عیب یاب در تعمیرتلویزیون  کمک عمده ای درشناسایی انواع عیوب که به آسانی قابل یافتن برای تعمیر کار نیستند، می کند . تعمیرکار این مشکلات را به راحتی از طریق منوی عیب یاب تشخیص می دهد.

وب سایت رسمی سونی