بورس نمایندگی ها در ساختمان آلومینیوم

ساختمان آلومینیوم تهران محلی مناسب برای تعمیرات و خرید لوازم خانگی می‌باشد. یعنی اگر نیاز به هر یک از لوازم خانگی پیدا کردید و یا وسیله‌ای در منزل شما خراب شد و نیاز به تعمیر داشت، می‌توانید به این ساختمان مراجعه کنید و نیاز خویش را برطرف کنید. مطمئنا از آن‌جا با عدم رضایت و یا دست خالی باز نمی ‌گردید. این ساختمان مرکز تعمیرات لوازم خانگی است و در این زمینه مجموعه ‌ای معروف است. فقط کافی است هرگاه لوازم منزلتان نیاز به تعمیر پیدا کرد، این ساختمان را به یاد بیاورید، بعد از آن نیازی به نگرانی نیست.

مشخصات ساختمان آلومینیوم

این ساختمان ۱۳ طبقه با اسکلتی فلزی در سال ۱۳۴۳ به دست فردی به اسم حبیب الله القانیان ساخته شد. این فرد مالک کارخانجات پروفیل آلومینیوم ایران بوده همچنین پلاسکو نیز متعلق به این شخص بوده است. بعد از انقلاب این ساختمان توسط بنیاد مستضعفین مصادره و مغازه‌های آن اجاره داده شد. در زمان ساخت، سومین بنای مرتفع و آسانسور دار ایران بود. این ساختمان به خواهرخوانده پلاسکو معروف است و البته با توجه به سن زیادش به همان اندازه نیز نا امن.

 در واقع ساختمان آلومینیوم فقط دو سال کوچک‌تر از پلاسکو است. با این وجود هیچ اقدامی در جهت ایمن سازی آن انجام نمی‌شود و این نگرانی مغازه ‌داران را زیاد می‌کند. علاوه بر این‌ها، فضای داخلی ساختمان نیز استاندارد نیست. تنگ بودن پاگرد ها، آویزان بودن سیم ‌های متعدد از دیوار، نبود پله اضطراری و گذشته بودن تاریخ انقضای کپسول ‌های آتشنشانی نیز باعث نگرانی است.

در این مجموعه در حدود ۶۰۰ واحد تجاری وجود دارد که آماده خدمت رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند. مغازه‌ هایی برای فروش و تعمیرات لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، فروش ساعت و . . . هستند. این ساختمان بورس تعمیر ساعت نیز دارد که در آن انواع برند‌ ها تعمیر می ‌شود. همچنین اگر به دنبال قطعاتی برای لوازم خانگی خود هستید، در این ساختمان می ‌توانید از بهترین کیفیت‌های آن بخرید. در واقع هر وسیله‌ای با هر برندی اعم از جارو برقی، ماشین لباس ‌شویی، یخچال، اجاق گاز، آبگرمکن و … را می ‌توانید در این مجموعه تعمیر و یا خریداری کنید.

ساعت کاری

ساعت کاری ساختمان آلومینیوم شنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۸ تا ۲۰ می ‌باشد. تنها جمعه‌ ها این مرکز بسته میباشد و خدمت رسانی نمی ‌کند. نکته منفی که در این ساختمان وجود دارد، نداشتن پارکینگ خودرو می‌باشد. پس اگر ماشین شخصی دارید باید در خیابان‌های اطراف به فکر جای پارک باشید.

دسترسی

 این ساختمان در خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ قرار دارد. برای رفتن به آن‌جا می ‌توانید از مترو و یا اتوبوس استفاده کنید. نزدیک ‌ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه علاالدین است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه تئاتر شهر است که ۸۴۰ متر با ساختمان فاصله دارد. اگر با ماشین شخصی می‌ روید به طرح ترافیک و جای پارک و طرح زوج و فرد نیز باید توجه داشته باشید.

در آخر باید بگوییم که اگر به دنبال تعمیر وسایل خانه خود هستید، ابتدا برند و شرکت سازنده را روی کالا بیابید و با تعمیرات برند مربوطه در ساختمان آلومینیوم تماس بگیرید و یا حضوری بروید. در آن‌جا با پرس و جو می‌توانید مغازه مربوط به کار خود را بیابید. البته به همراه داشتن فردی آشنا به این ساختمان و فروشگاه ‌هایش نیز می‌تواند به کارتان سرعت ببخشد. نمایندگی تعمیرات سونی