معرفی نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی در تهران پیشرو در خدمات دهی به مشتریان این برند می باشد. بهتر است قبل از شروع، کمی با خود این کمپانی آشنا شویم. شرکت سونی یک کمپانی خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی می باشد،که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان محسوب می شود.  شرکت سونی بزرگترین تولید کننده سنسور های دوربین و همچنین تلویزیون های رده بالا در جهان است.

ضرورت وجود نمایندگی

این شرکت در راستای مشتری مداری و جلب بیشتر کاربران استفاده کننده از محصولاتش در تلاش است با ارایه خدمات بهتر و تولید محصولات با کیفیت حرف اول را در تولید محصولات الکترونیکی در دنیا بزند. در همین راستا یکی از راه های ارتباطی این شرکت با مصرف کنندگانش در دنیا داشتن نمایندگی در هر کشور است به گونه ای که هر مصرف کننده با مراجعه به نمایندگی سونی از خدمات این مجموعه چه در تهیه محصول چه خدمات پس از فروش با بهترین امکانات و بهره بردن از بهترین متخصصان صورت می گیرد.

نمایندگی سونی در تهران برای رفع نیاز کاربران تهرانی، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه ی خدمات در سراسر تهران پرداخته است. در این مجموعه کادری از برترین متخصصین تعمیرات سونی مشغول به فعالیت می باشند. تخصص و تجربه دو عامل مهم برای موفقیت در تعمیرات و بازدهی فروش است. کادر فنی تعمیرات سونی علاوه بر اخذ مدارج بالای علمی، تجربه ی لازم را در خصوص تعمیر انواع محصولات سونی به صورت کامل حرفه ای برخوردار می باشند و تمامی تجهیزات و ابزار به کار رفته در بخش تعمیرات سونی مورد استفاده این متخصصان اورجینال و اصل است.

شعبه ی نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی دارای شعبه های متعددی است که شعبه مرکزی این مجموعه در تهران قرار دارد. خود این مرکز از ۵ واحد به صورت شعبه ای در سطح شهر تهران بررخوردار است تا همشهریان بتوانند با سهولت بیشتری خدمات مورد نیاز خود را از آن دریافت نمایند. در بخش نمایندگی فروشگاهی کاربران میتوانند با مدل های مختلف لپ تاپ، تبلت، تلویزیون، مانیتور، دوربین، پروژکتور و غیره از نزدیک آشنا شده و میتوانند به خرید مدل مورد نظر خود با نظر کارشناسان در این مجموعه بپردازند. همچنین می توانید تعمیر انواع دستگاه های سونی را با بهترین کیفیت در این نمایندگی تجربه کنید.

نمایندگی سونی در تهران از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات در تعمیر دستگاه های سونی استفاده می کند که همگی مطابق با استانداردهای شرکت سونی بوده. با توجه به ساختار دستگاه های مختلف این شرکت، نمایندگی مجاز سونی یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی در ایران می باشد که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات این برند به کشور، اغاز نموده است. کاربران محصولات سونی می‌توانند به نمایندگی سونی مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

ویژگی نمایندگی سونی

ویژگی قابل توجه نمایندگی سونی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه به کاربران عرضه می شود کارشناسان مرکز تعمیرات سونی به دلیل حضور در کنفرانس های سخت‌ افزاری و نرم افزاری با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا بوده و تمامی آن‌ها را در فرآیند تعمیرات استفاده می کنند.

نمایندگی سونی در تهران یکی از معدود نمایندگی هایی است که برای ارائه خدمات خود به کاربران همواره با آنها در تعامل هستند به این ترتیب می تواند مجموعه ای از بهترین و با ارزش ترین خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و ترمیم به کاربران خود عرضه دارد. نمایندگی تعمیرات سونی

خدمات نمایندگی سونی در تهران

  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دوربین‌های تصویربرداری سونی (Cyber-shot)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دوربین‌های عکاسی دیجیتال سونی (ALFA)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات کامپیوترهای شخصی سونی (VAIO)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات انواع دستگاه‌های LD- VCD- DVD- MD- UMD
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند سونی (XPERIA)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون سونی
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های رادیویی سونی
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات واکمن سونی ( اختراع ثبتی کمپانی سونی)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌هایام‌پی‌تری، دی‌وی‌دی و دیسک بلو-ری سونی
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های ویدئویی از جمله ضبط ویدئو و ویدئو کاست‌های سونی