راهکارهایی که ما را از تعمیر تلویزیو‌ن ال سی دی سونی بی نیاز میکند

تلویزیون یک وسیله الکترونیکی حساس است که باید در نگه‌داری آن برخی الزامات ابتدایی را رعایت کنیم.  تلویزیون ال سی دی شاید در خانه اکثر ما باشد. تلویزیون های ال ای سی دی سونی از جدیدترین نوع تلویزیون در کنار ال ای دی و پلاسما در بازار می باشد و از لحاظ درونی ساختار پیچیده ای چون کامپیوتر دارد. داشتن همچین پردازنده قوی کار تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی را در صورت نیاز با مشکل رو به رو می سازد زیرا برای اجرای تعمییرات این سیستم باید تخصص و دانش بالایی و هزینه کردن زیادی خواهیم داشت. در نتیجه باید در نگهداری از ان مراقت هایی را صورت دهیم تا این حد که اگر از راه‌های پیشگیری خرابی تلویزیون آگاه باشیم، می‌تواند در کاهش هزینه زندگی و طول عمر تلویزیون ال سی دی ما موثر باشد.

برطرف کردن خرابی ناشی از فرسودگی

البته برخی خرابی‌ها ناشی از فرسودگی و کاهش عمر مفید خود تلویزیون است که امری اجتناب ناپذیر است. برای حل این مدل از خرابی‌ها باید به موقع به نمایندگی‌های سونی در شهر خود و یا تهران رجوع کنید و فکر تعمیر آن در خانه را از سر خود به در کنید.

 تعمیر تلویزیو‌ن ال سی دی سونی توسط تکنسین ها

همچنین در خراب‌های درونی تلویزیون می‌توانید با تکنسین‌های شرکت‌هایی که در این زمینه معتبر هستند تماس بگیرید و از خدمات در منزل آن‌ها استفاده کنید . تکنیسن های معتبر به راحتی با قطعات مختلف سیستم اشنایی دارند و اشنایی از قطعات مختلف تلویزیون باعث تعمیر راحت تر ان می شود مراجعه به متخصصان این کار کمک می کند که حتی در صورت نیاز به تعویض هر کدام از قطعات در صورت خرابی صد در صد ان از جای گذاشتن قطعات اصل خیالتان جمع تر باشد زیرا متخصصان تعمیرات نمایندگی سونی به راحتی قطعات اصل را از تغلبی تشخیص می دهند و بعد از انجام یک عیب یابی دقیق و درست دستگاه شما تعمییر می شود تمام سرویس ها و خدمات واحدهای تعمیر تلویزیون سونی هموراه با ضمانت نامه های معتبر از مرکز خرد می باشد.

عوامل بیرونی موثر در خرابی تلویزیون

یک سری از خرابی‌ها نیز هست که مربوط به عوامل بیرونی می‌باشد که منشا اکثر آن‌ها نوسانات برقی است. برای پیشگیری ازاین نوع خرابی‌ها نیاز است به برخی نکات توجه کنید که در زیر چندی ازآن‌ها آورده شده است:

استفاده از محافظ برق مخصوص

حتما از محافظ برق مخصوص تلویزیون استفاده کنید. سیم‌کشی ساختمان را چک کنید و از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. از سالم بودن پریز برق تلویزیون مطمئن شوید. ترجیحا تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید تا از افتادن احتمالی آن از روی میز جلوگیری کنید. همچنین در حمل و نقل مراقب ضربه به دستگاه باشید.

جلوگیری از آب خوردگی به صفحه تصویر

یکی از خرابی‌های شایع در تلویزیون ال سی دی، آب خوردگی به صفحه تصویر آن است. که احتمال تعمیر این قضیه بستگی کم بودن سطح آب خوردگی دارد. البته اینکه بعد آب خوردن به صفحه، تلویزیون را از برق جدا کنید و سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید، بسیار اهمیت دارد. توصیه می‌کنیم که در بردن تلویزیون به تعمیرگاه تعلل نکنید چراکه احتمال آسیب دیدن پنل تلویزیون زیاد می‌شود و پنل تلویزیون گران‌ترین قطعه آن  است.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

برند سونی در مالزی تولید و مونتاژ می‌شود و از برندهای باکیفیت و پرطرفدار در بازار است. اگر می‌خواهید تعمیر تلویزیو‌ن ال سی دی سونی خود را تنها در نمایندگی آن انجام دهید با تماس با تعمیرات نوین می‌توانید محل نمایندگی آن را در تهران بیابید. هزینه تعمیر تلویزیون سونی به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، تعمیر قطعات و یا تعویض آن و … بستگی دارد. پس سعی کنید معتبرترین مرکز جهت تعمیر با قیمتی منصفانه بیابید. البته اگر در زمان گارانتی محصول باشید دیگر نگرانی از بابت هزینه نخواهید داشت و با تماس با نمایندگی، مشکل شما حل خواهد شد. نمایندگی سونی همیشه آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز میباشد.