خدمات پس از فروش سونی را بیشتر بشناسید

خدمات پس از فروش سونی در تهران  خدمات پس از فروش برا اساس نظریه آقای برایان کوهن به تعهد شرکت‌ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی در یک دوره زمانی خاص (با نگاه کسب و کار) قابلیت رسیدگی دارد گفته می شود. ولی آنچه که در بازارهای خرید و فروش کالا تعریف می شود : خدمات پس از فروش به خدمتی گفته می شود که از سوی کارخانه سازنده به مشتری پس از فروش محصول تا یک برهه مشخص داده می شود. تعمیر تلویزیون

خدمات پس از فروش سونی در تهران شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر (تا اخر عمر محصول) می شود که این امر یک ابزار بازیابی مهم در جهت وفادارسازی مشتریان از طریق خدماتی که حتی بعد از خرید انجام می دهند محسوب می شود. این خدمات و سرویس را در راه مشتری مداری بیشتر بدون قیمت و کاملا رایگان انجام می شوند و اصل مشتریمداری در این کار را سر لوحه قرار می دهند چون بهترین راه تشویق مردم به خرید مجدد و جذب انها خدمات پس از فروشی است که به کالا آن تعلق می یگرد. به نوعی خدمات پس از فروش یک تضمین خرید برای مشتریان محسوب می شود و برای تولید کننده یک سرمایه گذاری بلند مدت است زیرا ارایه این خدمات موجب شهرت و فروش بیشتر یک شرکت در اینده می شود. تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی

به این ترتیب با شناسایی نیازهای مشتریان موجود و بالفعل در تمامی حوزه‌ها می‌توان مفهوم خدمات پس از فروش را به خوبی درک کرد و آنگاه بانک‌ها، بیمه‌ها، بیمارستان‌ها، صنایع تولیدی و غیره مشمول این تعریف می شوند. خدمات بعد از فروش فقط شامل تعمییر و یا تعویض قطعه نمی شود بلکه نصب، راه‌اندازی، حمل کالا، سرویس در محل، و هر آنچه که بعدها به عنوان نیازهای تلویحی و تصریحی مشتریان مشخص می شود به به عنوان کارهای در حوزه خدمات پس از فروش جای می گیرد.

سازمان خدمات پس از فروش دارای دو فرایند متففاوت واحد خدمات و واحد قطعات است. در واحد قطعات تمام نیازهای مشتریان از لحاظ فنی و قطعاتی مورد بررسی و توجه است.یکی از وظایف اصلی واحدهای خدمات پس از فروش ارایه مشاوره‌های فنی به مشتریان و نمایندگی ها است. این واحد وظیفه داشته نیازهای فنی مشتریان را شناسایی و راهکارهای لازم برای پاسخگویی به این سوالات فراهم اورد .به طور کلی می توان به صورت موردی به چند نمونه از خدمات پس از فروش سونی در تهران را اشاره کرد.

 آموزش و رهنما خدمات سونی

آموزش صحیح استفاده از یک کالا، محصول و خدمات فروخته شده نخستین قدم در مقوله‌ی خدمات پس از فروش برای تمامی کسب و کارهامحسوب می شود. این آموزش می‌تواند به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری صورت پذیرد. تعمیر ال ای دی سونی

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی، نوعی کمک برای استفاده‌ی صحیح از محصولات مرتبط با تکنولوژی مانند نرم افزار و اپلیکیشن ها و رفع اختلال های مربوط به آنها است بسیاری از این نوع خدمات به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان می باشند. همچنین به روز رسانی نرم افزاها نیز شامل این نوع از پشتیبانی است.

خدمات فنی سونی

این نوع از خدمات معمولا برای کالاهایی است که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات می باشند. تعویض کالا، تعویض قطعات و تعمیر کالا انواع مختلفی از این خدمات پس از فروش است که بسته به نوع کالا و قرارداد بسته شده میان خریدار و فروشنده صورت می گیرد.

سنجش رضایت مشتری

در بسیاری از مجموعه ها پس از گذشتن بازه های مشخصی از خدمات پس از فروش سونی در تهران و محصولات برای سنجیدن رضایت مشتریان و نحوه بکاربری از طرف مجموعه با آنها تماس گرفته میشود تا در صورت وجود مشکل مورد را حل نمایند.